موسسه فرهنگی انشاء

اندیشه ناب شیعی ایرانی اسلامی

موسسه فرهنگی انشاء

اندیشه ناب شیعی ایرانی اسلامی

کوتاه از موسسه

این موسسه در جهت اسلامی سازی علوم انسانی تلاش می کندو مدعی است که توانسته روانشناسی اسلامی یا به زبان دینی علم النفس عملی را تدوین کند و برای اجرای آن مرکز مشاوره ای احداث نموده است

فرآیند استعدادیابی

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۲۴ ب.ظ

چگونگی انجام کار:

فرآیند استعدایابی موسسه انشاء برای افراد مختلف با گرایش ها و فرهنگ های مختلف از سن 2 سالگی تا قبل از حلول فوت قابل انجام است.

این فرایند برای بچه های 2 تا 15 سال در دو جلسه و به صورت زیر انجام می گیرد:

در جلسه اول ابتدا دقایقی به صحبت با پدر و مادر وخود کودک انچام می شود بعد از آن توسط مشاورین از پدر و مادر و خود شخص تست خاکی افلاکی گرفته می شود سپس در جلسه دوم نتیجه ای که از تحلیل تست ها و صحبت های انجام گرفته بدست آمده ارائه می گردد ، این نتیجه شامل بیان نقاط ضعف بالقوه کودک و نحوه ی برطرف کردن آنها، نقاط قوت کودک و نحوه ی متعالی کردن آنها، بیان چگونگی برخورد والدین با فرزند، مشکلاتی که ممکن است در ادامه مسیر زندگی با آنها برخورد کند، چگونگی و شیوه­ی مطالعه و درس خواندن، تغذیه مناسب فرزند، مهمترین پارامتر اخلاقی که باید بر آن سرمایه گذاری کرد تا به واسطه ی آن بسیاری از صفات و ویژگی ها درست شود و.... می باشد.

فرآیند استعدادیابی: افراد بالای 15 سال

استعدادیابی برای این دسته در سه جلسه انجام می­شود که این سه جلسه از قرار زیر می­باشد:

جلسه اول : در این جلسه مواردی ازقبیل معنای استعداد و استعدادیابی، چرایی شناخت استعداد، چگونگی شناخت استعداد و ... مورد بحث وبررسی قرار می­گیرد و در پایان این جلسه یک پک آیینه زمان به شخص داده می­شود که فرد مراجعه کننده می­بایست برای راهیابی به جلسه دوم مطالب خواسته داخل پک را جمع آوری نماید.

جلسه دوم: در این جلسه دو تست آیینه­ی دل و یک مرحله تست خاکی افلاکی برای شخص مراجعه کننده انجام می شود.

جلسه سوم: در این جلسه نتیجه­ای که از تحلیل نوشته­های شخص و تست­های گرفته شده از وی که توسط مشاورین این موضوع استخراج شده است به مراجعه کننده اعلام می شود این نتیجه شامل اطلاعاتی در مورد صفات اخلاقی، انتخاب رشته تحصیلی، انتخاب شغل، خصوصیات همسر ایده آل و .... می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی